Pandemia koronawirusa poza indywidualnymi konsekwencjami zdrowotnymi oraz konsekwencjami dla publicznych systemów zdrowia odcisnęła swoje piętno również w wielu innych obszarach życia społecznego i gospodarczego. Ograniczyła kontakty społeczne, biznesowe oraz mobilność. Dotknęła również branżę ubezpieczeń, w konsekwencji rozwój Grupy Conecto Broker zwolnił, ale się nie zatrzymał. Jak wygląda praca naszych brokerów ubezpieczeniowych w dobie pandemii? Przekonajcie się sami!
Rozwój pandemii przyhamował procesy związane z akcesją nowych kancelarii brokerskich do naszej grupy, tworzeniem ujednoliconych procedur, szkoleń czy wdrożeniem centralnego systemu informatycznego. Nie zahamował jednak całkowicie projektu wzmacniania pozycji rynkowej niezależnych brokerów na polskim rynku ubezpieczeń, w imię idei „siła regionalna, moc globalna”.
Przymus pracy zdalnej wymusił bowiem korzystanie z dobrodziejstw rewolucyjnych technologii komunikowania głosowego, czy video. Webinary, messengery, meetingi, hangouty i sharepointy dotąd wykorzystywane przy okazji, stały się podstawowymi narzędziami prowadzenia biznesu, sprzedaży i prezentacji. I raczej na stałe weszły już do narzędzi wykorzystywanych przez menedżerów, w tym również z branży ubezpieczeniowej.
Nie inaczej stało się w Conecto Broker. Podstawowym narzędziem komunikacji, poza w/w narzędziami, stała się aplikacja WhatsAPP.
Komunikacja w ramach utworzonej grupy Conecto Broker trwa w zasadzie cały dzień. Dużo jest osobistych wpisów jak: życzenia, wsparcie emocjonalne, czy dowcipy, ale podstawowa komunikacja ma cel biznesowy. Wymiana rekomendacji, porad lub próśb o interwencje, czy współpracę przy obsłudze nietypowych ubezpieczeń. Sami zobaczcie!